6 - 9 let

aktivity z týdne č.6

procvičování PRESENT SIMPLE
ve třetí osobě
zatoč kolem a najdi chybu, procvičování PRESENT SIMPLE ve třetí osobě
Screenshot 2021-05-13 at 14.52.21.png
video s otázkami, které jsme dali dohromady během lekce- přítomný čas 
Screenshot 2021-05-13 at 14.51.49.png
Screenshot 2021-05-13 at 14.54.55.png
najděte chybu a opravte ji (vymyšleno během lekce)
Screenshot 2021-05-13 at 14.51.10.png

wordwall games- topic HOUSE

probíráme HOUSE od sklepa po půdu, jednu místnost za druhou- WHAT CAN YOU SEE THERE? WHAT CAN YOU HEAR THERE? WHAT DO YOU DO THERE? a máme k tomu pomocníky z Wordwallu, tady jsou:
osmisměrka
Screenshot 2021-04-23 at 11.58.04.png
what can you do in....?
Screenshot 2021-04-23 at 12.03.07.png
pexeso
what do you say in.... (vytvořeno ve spolupráci s dětmi:)
Screenshot 2021-04-23 at 12.20.10.png
Screenshot 2021-04-23 at 12.15.46.png
Screenshot 2021-04-23 at 12.07.04.png

where is the guitar?

Trénink paměti a předložek v jednom.
Kde je banán?
Kde je kytara?
A kde je slon na kole?
Screenshot 2021-03-17 at 13.35.47.png

1

A kdo zvládnul první hru, může se posunout ještě o kousek výš:)
Screenshot 2021-03-17 at 13.35.47.png

2

snake and ladders- PRONOUNS

Screenshot 2021-02-09 at 13.20.45.png

experiment-balancing fork

Untitled_Artwork 2.png

obrázek- vánoční příběh

Posílám obrázek z pondění lekce od dvou, děti si buď otevřou link a do aplikace začnou sami kreslit a psát, tak jak jsem jim to popsala na instruktážním obrázku, nebo si obrázek vytisknou a dopíší ručně ANEBO si vytvoří svůj vlastní vánoční obrázkový příběh, pošlou mi ho a já ho zkusím dopnit slovy a poslat dětem ke kontrole zpět. Přejeme pěknou zábavu:)
Screenshot 2021-01-04 at 14.53.43.png
Screenshot 2021-01-04 at 15.02.23.png

hra pro děti a rodiče

Screenshot 2020-12-15 at 17.08.54.png
Připravila jsem vám týmovou hru se slovíčky a s úkoly.
jak na to: hra je to týmová a hraje vždy jeden dospělý a jedno dítě, pod každým číslem se skrývá buď úkol- ten přečte dospělý dítěti a společně ho udělají- nebo obrázek a ten musí dospělý správně pojmenovat, jeho dětský spoluhráč kontroluje zda je to správně. V případě špatné odpovědi se tým vrací na poslední políčko odkud vyšel. 
A teď už stačí jen kliknout na obrázek, hodit kostkou (kliknout a ona se roztočí) a pustit se dp úkolů.
Good luck od nás
week 1/ 2. čtvrtletí- comic

Komiks:

Na Zoomech tento týden děti hádají pohádky, Luke nebo já jim vyprávíme, oni podle našeho popisu kreslí a nakonec zkusí uhádnout o kterou pohádku se jedná. No a jako domácí úkol mají obrázky doplnit jednoduchými dialogy. Na ty si stačí buď vytisknout nebo obkreslit moje bubliny a nalepit nebo vepsat do jejich obrázku. Těšíme se na fotky, kája a Luke

Untitled_Artwork.png
week 8- worksheet

rýmovačka na čísla:

uprostřed jsou napsaná a nakreslená čísla

děti mají za úkol najít mezi rozházenými slovy rýmy na každé číslo

ONE- sun- run....

TWO- shoe- blue ....

Untitled_Artwork 2.png

jak na to:

1, vystříhejte

2, poskládejte k sobě fráze co znáte

3, srovnejte si kartičky se slovíčky, u kterých si nejste jisti, skládejte je různě k sobě a čtěte si je (nebo poproste rodiče) nahlas. Jsou to všechno fráze, které pasivně umíte, stačí jen poslouchat a skládat k sobě:)

4, složené fráze mi pošlete ke kontrole

dikdik

week 7- worksheet
Untitled_Artwork.jpg

hra trick or treat- stinky feet

jak na to:

1, schovejte nějakou dobrotu- HODNĚ VYSOKO- buď děti rodičům nebo rodiče dětem

2, přečtěte si obrázkovo- slovní básničku a naučte se ji:)

 (nejlíp se to učí při schovávání každého obrázku

2, vystřihněte obrázky z worksheetu

3, srovnejte je do správného pořadí podle básničky

4, obrázky použijte jako stopy k dobrotě

5, na zadní stranu obrázku můžete napsat úkol, který musí nálezce obrázku splnit- JUMP HIGH, SIT UNDER A TABLE, DRINK SOMETHING YELLOW, FIND STH BIG AND RED, TURN AROUND 5 TIMES apod

6, poslední obrázek je GHOST a jelikož rým básničky je A GHOST CAN FLY REALLY HIGH, hledač musí koukat do výšek, kde se dobrota skrývá.

7, posledním úkolem je sníst dobrotu:)

have fun

Untitled_Artwork 1.jpg
week 5- what do you do in the morning?
week5:YSL.001.jpeg